YILLIK VE TEK SEFERLİK PLANLARDA LANSMANA ÖZEL %30'A VARAN İNDİRİM DEVAM EDİYOR! 🎁 Göz at

Hizmet ve Kullanım Sözleşmesi

Hizmet ve Kullanım Sözleşmesi

1. TARAFLAR

- NETPUS YAZILIM SANAYİ TİCARET VE LİMİTED ŞİRKETİ, "NETGLOW" ve "Netglow.com.tr" olarak anılacaktır.

- NETGLOW yazılımını kullanan kişi ya da kurum/şirket/kuruluş, "Kullanıcı" olarak alınacaktır.

2. TANIMLAR

- NETPUS: Netpus Yazılım Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi'dir.

- NETGLOW veya NETGLOW Yazılımı: Netpus Yazılım Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi tarafından geliştirilen çok modüllü, web tabanlı, iş-akış yönetimine yönelik hazırlanmış bir yazılım sistemidir.

- NETGLOW.COM.TR: NETGLOW yazılımının lisans satışları, destek hizmetlerinin sağlandığı resmi internet sitesidir.

3. SÖZLEŞME KONUSU

NETPUS tarafından geliştirilen NETGLOW yazılımının kullanıcı tarafından satın alınması/kiralanması, kullanılması.

4. LİSANS TÜRLERİ

4.1. Yazılımın lisans tür ve fiyat bilgileri netglow.com.tr web sitesi üzerinde ilan edildiği gibidir. Satın alınan tüm lisanslar tek bir alan adına (domain) tanımlanır ve farklı bir alan adında, alt klasör veya alt alan adında kullanılamaz.

4.2. Lisans türleri arasındaki farklar netglow.com.tr internet sitesi üzerinde güncel olarak yayınlanır.

4.3. Ücretsiz Lisans

Bu lisans türü 7 gün boyunca kullanıcının NETGLOW'u denemesi için kullanılır ve yedi günün sonunda ücretli bir lisans satın alınması gerekir. 100 (yüz) müşteri limiti, 3 (üç) kullanıcı hesabı limiti mevcuttur.  Müşteri limitine sistem üzerinde oluşturulan toplam müşteri kaydı, potansiyel müşteriler ve arşivlenmiş kayıtlar dahildir. Kullanıcı limitine sistem üzerinde oluşturulan her kullanıcı (personel) hesabı ve arşivlenmiş kullanıcı kayıtları dahildir. Bu limitlerin izinsiz biçimde aşılması, müdahale edilmesi ve değiştirilmesi durumunda kullanıcı satın almış olduğu lisansın iptal edileceğini ve yapılan ödemenin hiçbir koşulda iade edilmeyeceğini kabul ve beyan eder. 7 gün boyunca ücretsiz güncelleme ve destek hizmeti sağlanır.

4.4. Aylık Lisanslar

4.4.1. Standart Lisans (Aylık)

Bu lisans türünde ödeme aylık periyotlarla yapılır. 10.000 (onbin) müşteri limiti, 10 (on) kullanıcı hesabı limiti mevcuttur.  Müşteri limitine sistem üzerinde oluşturulan toplam müşteri kaydı, potansiyel müşteriler ve arşivlenmiş kayıtlar dahildir. Kullanıcı limitine sistem üzerinde oluşturulan her kullanıcı (personel) hesabı ve arşivlenmiş kullanıcı kayıtları dahildir. Bu limitlerin izinsiz biçimde aşılması, müdahale edilmesi ve değiştirilmesi durumunda kullanıcı satın almış olduğu lisansın iptal edileceğini ve yapılan ödemenin hiçbir koşulda iade edilmeyeceğini kabul ve beyan eder. Hizmet kullanım süresi boyunca ücretsiz güncelleme ve destek hizmeti sağlanır.

4.4.2. Limitsiz Lisans (Aylık)

Bu lisans türünde ödeme aylık periyotlarla yapılır. Müşteri ve kullanıcı sayıları ile ilgili hiçbir kısıtlama bulunmamaktadır. Hizmet kullanım süresi boyunca ücretsiz güncelleme ve destek hizmeti sağlanır.

4.5. Yıllık Lisanslar

4.5.1. Standart Lisans (Yıllık)

Bu lisans türünde ödeme yıllık periyotlarla yapılır. 10.000 (onbin) müşteri limiti, 10 (on) kullanıcı hesabı limiti mevcuttur. Müşteri limitine sistem üzerinde oluşturulan toplam müşteri kaydı, potansiyel müşteriler ve arşivlenmiş kayıtlar dahildir. Kullanıcı limitine sistem üzerinde oluşturulan her kullanıcı (personel) hesabı ve arşivlenmiş kullanıcı kayıtları dahildir. Bu limitlerin izinsiz biçimde aşılması, müdahale edilmesi ve değiştirilmesi durumunda kullanıcı satın almış olduğu lisansın iptal edileceğini ve yapılan ödemenin hiçbir koşulda iade edilmeyeceğini kabul ve beyan eder. Hizmet kullanım süresi boyunca ücretsiz güncelleme ve destek hizmeti sağlanır.

4.5.2. Limitsiz Lisans (Yıllık)

Bu lisans türünde ödeme yıllık periyotlarla yapılır. Müşteri ve kullanıcı sayıları ile ilgili hiçbir kısıtlama bulunmamaktadır. Hizmet kullanım süresi boyunca ücretsiz güncelleme ve destek hizmeti sağlanır.

4.6. Tek Seferlik (Ömürlük) Lisanslar

4.6.1. Standart Lisans (Ömür Boyu)

Bu lisans türünde yazılım tek seferlik ödeme yapılarak satın alınır ve yazılımın kullanımı için periyodik bir ödeme yapılmaz. Bu lisans türünde 10.000 (onbin) müşteri limiti, 10 (on) kullanıcı hesabı limiti mevcuttur. Müşteri limitine sistem üzerinde oluşturulan toplam müşteri kaydı, potansiyel müşteriler ve arşivlenmiş kayıtlar dahildir. Kullanıcı limitine sistem üzerinde oluşturulan her kullanıcı (personel) hesabı ve arşivlenmiş kullanıcı kayıtları dahildir. Bu limitlerin izinsiz biçimde aşılması, müdahale edilmesi ve değiştirilmesi durumunda kullanıcı satın almış olduğu lisansın iptal edileceğini ve yapılan ödemenin hiçbir koşulda iade edilmeyeceğini kabul ve beyan eder. Kullanıcıya hizmet kullanım süresi boyunca ücretsiz güncelleme ve destek hizmeti sağlanır.

4.6.2. Limitsiz Lisans (Ömür Boyu)

Bu lisans türünde yazılım tek seferlik ödeme yapılarak satın alınır ve yazılımın kullanımı için periyodik bir ödeme yapılmaz. Müşteri ve kullanıcı sayıları ile ilgili hiçbir kısıtlama bulunmamaktadır. Hizmet kullanım süresi boyunca ücretsiz güncelleme ve destek hizmeti sağlanır.

5. Lisansın Satın Alınması veya Kiralanması

Lisans temini, www.netglow.com.tr web sitesi üzerinden sağlanmaktadır. Kullanıcı satın aldığı veya kiraladığı lisans bilgilerine www.netglow.com.tr web sitesi üzerinden müşteri paneline e-posta ve parola bilgileri ile giriş sağlayarak ulaşabilecek ve kurulum dosyalarını temin edebilecektir.

6. Lisansın Transfer Edilmesi

Tek seferlik ödeme ile satın alınan lisanslar, ilgili lisans türüne ait güncel fiyatın %10 oranı kadar ödeme yapılması koşulu ile bir başka kullanıcıya transfer/devir yapılabilir. Aylık veya yıllık periyotlarla ödeme yapılarak kiralanan lisanslar bir başka kullanıcıya transfer edilemez. 

7. Lisans Değişimi

Tek seferlik ödeme ile satın alınan lisanslar, ilgili lisans türüne ait güncel fiyatın %10 oranı kadar ödeme yapılması koşulu ile farklı bir alan adına tanımlanabilir. Ancak lisans değişikliği, yeniden satmak amacıyla yapılamaz. Lisans değişikliğinin yeniden satmak amacıyla yapılmasının tespit edilmesi durumunda ilgili lisans kalıcı olarak iptal edilir ve kullanıcı tüm haklardan feragat eder.

8. TEKNİK DESTEK

8.1. Kullanıcı sahip olduğu NETGLOW yazılım lisansı ile ilgili olarak dilediği zaman teknik destek talep etme hakkına sahiptir. 

8.2. Kullanıcı, teknik destek taleplerini www.netglow.com.tr adresinde müşteri paneline giriş yaparak Destek Sistemi aracılığıyla iletecektir.

8.3. Teknik destek taleplerinin içeriği doğrudan yazılım ile ilgili olmalıdır. Yazılımın standart işleyişi, çalışma biçimi, olası hatalar destek hizmeti çerçevesinde değerlendirilir. Bunlar dışında sunucu yetersizliği sebebiyle meydana gelebilecek hatalar, üçüncü parti yazılımlar ile ilgili sorunlar teknik destek hizmeti kapsamında değerlendirilmez.

8.4. Teknik destek talepleri, NETGLOW tarafından yoğunluk durumuna bağlı olarak yanıtlanır. Talebin içeriğine bağlı olarak yanıt süresi 24 saati bulabilir.

9. Güncellemeler

NETGLOW yazılımı üzerinde belirli periyotlarla güncellemeler yayınlanmaktadır.. Güncelleme işlemleri yönetici paneli üzerinden otomatik olarak gerçekleştirilir. NETGLOW, güncelleme sıklığı, güncelleme tarihi ile ilgili herhangi bir garanti sunmaz.

10. İptal ve İade Politikası

10.1.
İptal/iade işlemlerinin yapılabilmesi için, NETGLOW kaynaklı yazılımsal bir hata veya sorun olması ve bu sorunun NETGLOW tarafından giderilememesi koşulu esastır.

10.2. Yazılımda aranan özelliklerin bulunmaması hata olarak değerlendirilmez. Kullanıcı, satın almadan önce yazılımı uçtan uca inceleyerek, talep ettiği özelliklerin karşılandığını teyit etmekle yükümlüdür. 

10.3. Yazılımın barındırıldığı sunucu ile ilgili eksik, yetersiz donanım veya özelliklerden kaynaklı sebeplerle iptal/iade yapılmaz. 

10.4. Yazılıma dışarıdan müdahale edilmesi, üçüncü parti kodlar eklenmesi, API servisleri veya harici modül hazırlanması durumunda meydana gelecek problemler sebebiyle iptal/iade yapılmaz. 

11. Üçüncü Parti Entegrasyonlar

NETGLOW yazılımı üzerinde halilhazırda birtakım api entegrasyonları, üçüncü parti uygulamalar mevcuttur. Bu uygulamalarda yaşanan aksaklık veya olası sorunlar için NETGLOW sorumluluk taşımaz, herhangi bir garanti sunmaz.

12. Sözleşmede Yapılacak Değişiklikler

Netglow.com.tr, dilediği zaman işbu sözleşme şartlarını kısmen veya tamamen değiştirebilir. Değişiklikler sitede yayınlandığı tarihten itibaren geçerli olacaktır. Değişiklikleri takip ve kontrol etmek Kullanıcı'nın sorumluluğundadır.

13. Fikri Mülkiyet Hakları

13.1. NETGLOW yazılımı izinsiz hiçbir şekilde çoğaltılamaz, yayınlanamaz, kopyalanamaz ve aktarılamaz. Bütünü veya bir kısmı izinsiz olarak kullanılamaz.

13.2. NETGLOW'a ait görsel ve yazılımsal tüm kaynaklar, kodlar, marka hakları Kültür ve Turizm Bakanlığı Telif Hakları Genel Müdürlüğü ve Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından NETPUS adına tescillenmiş olup tüm hakları saklıdır.

14. Tebligat

İşbu Sözleşme ile ilgili taraflara gönderilecek olan tüm bildirimler, NETGLOW'un bilinen e-posta adresi ve kullanıcının üyelik formunda belirttiği e-posta adresi vasıtasıyla yapılacaktır. Kullanıcı, üye olurken belirttiği adresin geçerli tebligat adresi olduğunu, değişmesi durumunda 5 gün içinde yazılı olarak diğer tarafa bildireceğini, aksi halde bu adrese yapılacak tebligatların geçerli sayılacağını kabul eder.


15. Uyuşmazlıkların Çözümü

İşbu Sözleşme'nin uygulanmasından veya yorumlanmasından doğacak her türlü uyuşmazlığın çözümünde İZMİR Adliyesi Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.


Netpus Yazılım Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi

Cennetoğlu mah. Yeşillik Cad. No:228/608 Karabağlar / İzmir